Nog een maandje.. - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Hanke Dijk - WaarBenJij.nu Nog een maandje.. - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Hanke Dijk - WaarBenJij.nu

Nog een maandje..

Blijf op de hoogte en volg Hanke

13 Augustus 2013 | Nederland, Nunspeet

Lieve allemaal,

Nog een maandje.. En dan is het eindelijk zo ver, een half jaar naar Goeie Hoop in Zuid-Afrika. Het komt steeds dichter bij.
Spannend, het begint steeds meer te kriebelen, maar ook heel erg leuk!
Ik had het steeds nog over maanden, maar nu zijn het toch echt weken geworden..
Mijn gedachten en ook mijn (raarste) dromen zijn steeds vaker bij Zuid Afrika en Goeie Hoop.
Ik heb er heel veel zin in en ben erg benieuwd hoe ik het daar zal vinden. Eén ding weet ik zeker en dat is dat God met me mee gaat!
De meeste regeldingetjes heb ik gedaan: inentingen, thorax foto, medische keuring, vog, etc. Volgende week ga ik alle formulieren inleveren bij de Zuid Afrikaanse ambassade in Den Haag, zodat ik mijn visum kan krijgen. De komende weken dat ik nog in Nederland ben vul ik met werken en genieten van mijn lieve familie en vrienden. :)

Als je mij wilt volgen, in de tijd dat ik in Zuid Afrika ben, kun je jezelf in de mailinglijst (links onder aan deze blog) zetten dan krijg je bij een nieuwe blog een mailtje.

Mocht u/jij mijn werk bij 'Goeie Hoop' willen steunen dan kan dit via: 6849217 t.n.v. Stichting Kimon, met beschrijving Hanke van Dijk/Goeie Hoop. (Dit is aftrekbaar bij de belasting.) Alvast heel hartelijk bedankt!

Liefs, Hanke

'Ek stel my vertroue op die Heer my God'.

  • 13 Augustus 2013 - 14:21

    Esther:

    Ha Hanke,

    Wees niet bang, je bedje staat al klaar bij Goeie Hoop ;-)

    Ik weet zeker dat je er van gaat genieten! Helaas ga ik je net een halve middag meemaken bij Goeie Hoop, maar niettemin: Alvast welkom!

    Drukkie, Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanke

Aan de voet van het Hottentots-Holland gebergte ligt Child and Youth Care-centre genaamd ‘Goeie Hoop’. Goeie Hoop is een opvanghuis voor verwaarloosde, misbruikte, mishandelde en zieke kinderen uit de omliggende krottenwijken. Ik hoop in september voor een half jaar naar 'Goeie Hoop' te gaan als vrijwilliger.

Actief sinds 30 Mei 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 20276

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 Maart 2014

Hanke naar Zuid Afrika

Landen bezocht: